Followers

Wednesday, February 9, 2011

KEJUTAN MENJADI KERISAUAN

HUHU. malam ini aku rase sagt2 risaw thdap ikan nemoku..!!! huhuh pada mulenye aku nk membuat kejutan @ suprise utk die bhwa aku dah beli no sim kad celcom uov yg baru... tp aku tak bthu die aku beli sim uox yg baru..then aku rancang nk kenakan die malam ini dengan menyamar sebagai..?? orang yg ingin mengorat die tp aku kol kol kol dan kol die xpernah angkaT.. aku dah mule bfikir die tidur kew?? atau die study kew?? atau die busy memasak kew?? otak aku dah mule merapu..??huh :( then cepat2 aku bukak fb carik friedn2 die yg tgah un9!!!! akhirnye aku jumpe diba salah sorang kawan rapat die.??? aku tanye diba??

yan  : scha ade ngan kamo x??
diba : xade lorhh
yan : risaw lorhh kol die tp die x agkt??bole x diba kol die??
diba : okay2 jap eh..


then dah 2 kali diba kol pon die x agkt..huhhuhuh kerisauan ku dah mule tidak menentu?.mane die pegi , knpe ngan die,???die letak fon dlm bilik kew..? die g toilet kew...?? aduhhsssss merapu sagt2..
knpew scha x agkt eh risaw sagt2 ni..then baru aku terigat diba ade say  something semasa ktrg im at fb?

diba : yan ye(scha) 2 tak kn agkt kalau die xkenal nmber 2..ye xkn layan !!!!ye setia padamu..hehe

ya ALLAH risaunye aku...then aku asyik bfikir patutkah aku teruskan utk kenakn die atau jujur bthu hal sebenar bhwa nmber 013363 itu adelah aku.. huhhu.. dan xlame kemudian aku dapt satu mesej .. cepat2 aku tgk then mesej 2 dari scha fuhh leganya raseee

msj dari scha : bia scha perlukan bie :( kol scha plzzzz??

aduhhhh aku dah makin risaw ,,haty aku dah mule risaw sagt2.. aku amek kputsan bhwa tidak meneruskan lagi kejutan@suprise  ni.. then aku mesej mggunakn nmber celcom uov baru mgatakn bhwa nmber 013363 ini adelah suffian zakaria plzz agkt?? then aku kol kol kol n terus koll.. hhuhuh tp die stiil xagktt huhu aku dh makin risaw sagt2 ya ALLAH kau lindungilah die!!!! makin risaw aku then aku teruskn kol.. tp still die xagkt huhhu aku terus pergi ke fb semula utk carik friend2 die.. aku carik diba . aku carik ayennn tp dorang xun9.. mcm mane aku nk carik schaku..aku dah mule lemah haty aku rase cm layu n cedihh..mane pergi ikan nemooku..:( rase cm nk g pergi terengganu ketuk pintu rumah die.. carik die huhhuh.. then aku teruskn kol kol n kol.. then aku masih mennggu panggilan n mesej dari die....inilah kejutan aku yg bertukar menjadi kerisauan huhu

schaa knpew buwt bie risaw...:( huhu

No comments:

Post a Comment